.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراموشی قانون جامع ایثارگران در مازندران

مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران از اجرایی نشدن قانون جامع حمایت از ایثارگران در استان انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز احسان آبیار قمصری در گفتگو با مهر افزود: در قانون برنامه توسعه سوم کشور، دولت مکلف شد تا قانون جامع ایثارگران را تنظیم کند ولی پس از گذشت 11 سال از آن قانون، لایحه جامعی از ایثارگران تاکنون به مرحله اجرایی در نیامده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی تواند مشکلات ایثارگران را پیگیری کند و همه مسئولان سایر دستگاههای اجرایی باید در این راه همکاری داشته باشند، اضافه کرد: پس از 32 سال از انقلاب، متاسفانه هنوز برای درمان ایثارگران کاری صورت نگرفته است.

آبیار، به غیر کارشناسی بودن برخی از مصوبات در مورد ایثارگران انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه به جهت اینکه سیستم متمرکزی وجود ندارد و مصوباتی که از سوی سازمانهای کشوری تصویب و ابلاغ می شود، بدون کارشناسی بوده، شهرستانها در حین اجرا آن با مشکل مواجه می شوند.

وی با اشاره به دستورالعمل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خصوص پرداخت هزینه درمان ایثارگران توسط دستگاههای اجرائی اشاره کرد و افزود: از زمانی که بحث پرداخت سرانه درمان جانبازان و ایثارگران شاغل در ادارات به ارگا‌نهای مربوطه واگذار شد، به جانبازان شاغل سرانه درمان پرداخت نمی‌شود.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امورایثارگران مازندران تصریح کرد: حدود شش ماه از زمان اجرای این قانون می گذرد و مشکل برای جامعه ایثارگران شاغل ایجاد شد و بسیاری از جانبازان منتظر رفع این مشکل در دستگاههای اجرایی هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1390
خدا رو شکر در مازندران یک نفر به فکر ایثارگران هست یا حداقل حرفش رو میزنه در استان گیلان ، مشاور استاندار که در فکر پر کردن جیبش است و مدیرکل بنیاد شهید که هیچ اعتقادی به ایثارگران نداره
خدایا خودت برس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.377 seconds.